loader image

Alegeri 2024-2029

Candidaturi pentru funcția de Decan

Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași (TUIASI) va desfășura, conform legislației în vigoare, alegeri academice pentru stabilirea structurilor de conducere ale universității, începând cu conducerea departamentelor și terminând cu alegerea rectorului.

Scrutinurile propriu-zise vor avea loc în primele luni ale anului 2024.

Pe această pagină veți găsi trimiteri către metodologia internă a universității și legislația națională în ceea ce privește desfășurarea alegerilor, dar și documentele publice cu privire la desfășurarea propriu-zisă a procesului electoral.


Conform rezultatelor finale ale referendumului, alegerea Rectorului Universităţii Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iaşi pentru mandatul 2024 – 2029 va avea loc pe bază de alegeri generale, prin vot universal, direct şi secret al tuturor cadrelor didactice şi de cercetare titulare din cadrul universităţii şi al reprezentanţilor studenţilor din Senatul universitar şi din consiliile facultăţilor.


Procedura referitoare la procesul de constituire şi de alegere a structurilor şi funcţiilor de conducere academică pentru legislatura 2024-2029, PO.POM.05, aprobată la data de 15.12.2023, ediția 5, revizia 0

  • Anexa 1 – Calendarul alegerilor pentru legislatura 2024 – 2029
  • Anexa 2 – Numărul membrilor în consiliile facultăţilor pentru legislatura 2024 – 2029
  • Anexa 3 – Numărul membrilor în Senat pentru legislatura 2024 – 2029
  • Anexa 4 – Numărul Prodecanilor pentru legislatura 2024 – 2029
  • Anexa 5 – Buletine de vot
  • Anexa 6 – Procese verbale
  • Anexa 7 – Proces verbal BESV Alegeri Rector
  • Anexa 8 – Proces verbal BEU Alegeri Rector
  • Anexa 9 – Declarație candidatură – model (pentru Rector și Director de departament)
  • Anexa 10 – Declarație pe propria răspundere – model


Art. 28 (4) Candidații pentru un loc în Consiliul facultății depun un CV (maxim o pagină) care se afișează la sediile facultăților unde candidează, ca și pe paginile web ale acestora (fără limitarea întinderii). …
Art. 31(4) Candidații pentru un loc in Senatul universitar depun, la Secretariatul facultății, un dosar cuprinzând: CV în format liber, concentrat la o pagina in format tipărit (în două exemplare originale) și un CV in format electronic. După înregistrare, dosarele se transmit Biroului electoral al facultății, care afișează CV-urile candidaților la sediul circumscripției electorale si pe paginile web ale facultății. Pentru publicare pe site nu se limitează întinderea CV. Pentru a limita spațiul virtual ocupat, in CV se poate introduce un hyperlink către o adresa personala care conține informații suplimentare. …

Depunere si afișare candidaturi Consiliul Facultății si Senat: 22- 23.01.2024 


Dosar candidaturi director departament IMMR